Min kritik av EU:s medie- och kampanjstöd

EU vräker ut miljarder till medier (!), aktivister och kultur som värnar goda värderingar – alltså till EU-positiva aktivister.

I utskottsbehandling framförde jag, på ett diplomatiskt och byråkratiskt vis, kritik mot att dessa pengar inte går att utvärdera. Är de då till nytta för medborgarna?

Rulla till toppen